تورهای کویرگردی یزد

تور گویرگردی یزد

 

شهر جهانی یزد به راستی توانسته در سال های اخیر گوی سبقت را در زمینه ی گردشگری کویر از بسیاری مناطق درگیر برباید ، وجود آثار تاریخی بی نظیر، فرهنگ ایرانی پویا و همچنین اثار طبیعی شگفت انگیز،سفر به یزد  را به لیست علاقه مندی های ایرانیان اضافه کرده است. همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و ماه هایی معتدل تر تورهای کویرگردی یزد از رونق بسیار خوبی برخوردار می شوند.

سرزمین چهارفصل ایران از یک سو زیبایی های جنگل و دریا را به نمایش می گذارد و از سوی دیگر کوهستان های ستبر و با برکت، با این حال بخش زیادی از این فلات بلند را کویرها ودشت های داخلی تشکیل می دهند. ایرانیان نیز توانسته اند همسو با سایر کشورهای مطرح در زمینه گردشگری طبیعت و کویر نوردی، از این فرصت خدادادی بهره ببرند.

 

یزد زیبا به جهت قرار گرفتن در محل تلاقی دشت کویر، دشت لوت و کویر مرکزی ایران تقریبا به هر سه شکل کویرهای سنگی، کویر شنی و کویر بارانی دست رسی مناسبی دارد. همین موضوع سبب شده تا تورهای کویر گردی یزد همسو با گردشگری تاریخی– فرهنگی روز به روز رشد کنند. این تورهای جذاب شامل برنامه های متعددی می شود که با هدف جذب گردشگران در راستای پاسخگویی به نیازهای مرتبط با سفر مسافران ایجاد شده است. این هدفمندی سبب شده تا کمپ های کویری یزد نیز در صدد ارتقای امکانات خود بر آمده و زیر ساخت های خوبی را به جهت هدایت گردشگری خارجی نیز به سمت کویرهای ایران فراهم کنند.

 

 تورهای کویرگردی یزد به طور معمول شامل برنامه های تفریحی می شود اما در برخی ایام برنامه های آموزشی و فرهنگی نیز در آن گنجانده می شود که با استقبال گردشگران روبه رو می شود. شرکت خدمات گردشگری مینیاتور یزد با همکاری هتل والی به عنوان یکی از هتل های سنتی سه ستاره ی خوشنام یزد، تاکنون مجری تورهای متنوع و موفق زیادی در زمینه ی کویرگردی یزد بوده است. از جمله ی این برنامه های تفریحی جذاب تورهای کویرگردی یزد می توان به کویرنوردی در قالب گروه های حرفه ای و آماتور اشاره کرد که لذت پیاده روی بر روی تپه های شنی را به همراه راهنمای مجرب فراهم می کند.

 

 اگر به یزد سفر کردید حتما یک شب را به اقامت در کویر اختصاص دهید و از برنامه ی شب پرستاره مینیاتور استفاده کنید این برنامه شامل رصد ستارگان با چشم مسلح و غیرمسلح، شب نشینی در کنار آتش کویر و گفت و گو درباره ی فرهنگ کویرنشینان و شنیدن داستان های آن ها می شود که تجربه ای بسیار به یادمانندنی را به ارمغان می آورد. روستاهای کویری و واحه های بسیاری در یزد وجود دارد همچون نگینی سبز در دل کویر خشک می درخشند. همچنین در صورت رفتن به کمپ های کویری برنامه های تفریحی تورهای کویرگردی یزد همچون  پرواز پاراگلایدر، سافاری، موتورسواری، شتر سواری اسب سواری بر روی شن های گرم و روان نیز برای شما فراهم است. همچنین در صورت تمایل می توانید از لذت شنیدن موسیقی کویر و خوراکی های محلی کویری نیز بهره مند شوید. شرکت گردشگری مینیاتور تلاش کرده است تا با درنظر گرفتن سلایق گردشگران تورهای کویرنوردی خلاقانه و برنامه های ویژه تفریحی را با رویکرد آموزشی بدان اضافه کند. از جمله ی این تورهای کویرگردی میتوان به تور بازدید از حیات وحش و رصد اجرام آسمانی اشاره کرد.

 


سیب بلاگ | سایت تفریحی | وبلاگ تفریحی | سایت سرگرمی کویر ,تورهای ,برنامه ,کویرگردی ,گردشگری ,تفریحی ,تورهای کویرگردی ,گردشگری مینیاتور ,کویر گردی ,شامل برنامه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگهای جدید از خوانندهای معروف ایرانی سرگرمی ps4 توانایی قلعه نو خرقان عايقکاري موتورخانه,عايقکاري سردخانه,عايقکاري لوله ها دبیرستان غیرانتفاعی البرز دانلود تحقیق wmacmil shop اشپزی