چه این تعمیر AC یا تعویض کل سیستم AC باشد ، در صنعت HVAC شرایط مختلفی وجود دارد که می تواند برای صاحبان خانه گیج کننده باشد. در مورد سایر قطعات مختلف تجهیزات گرمایشی و تهویه مطبوع که می توانند برای افزایش راندمان انرژی و کیفیت هوا در منزل شما استفاده شود ، ذکر نشده است. البته ما نمی توانیم در یک پست کوتاه در وبلاگ درباره همه تغییرات بنویسیم ، بنابراین نگاهی خواهیم داشت به یکی از سوالات معمول که در سیستم گرمایش و تهویه مطبوع کارشناسان خدمات می بینیم: تفاوت بین سیستم تهویه هوا و یک سیستم تهویه مطبوع یا هواساز چیست؟

 

برای مشاهده قیمت هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز

 

 

هواساز چیست؟

یک هواساز حاوی مؤلفه هایی است که هوا را در سرتاسر خانه شما حرکت می دهد ، به نام دمنده. معمولاً در داخل خانه تنظیم شده و با هر دو مؤلفه گرمایشی و سرمایشی سیستم HVAC شما کار می کند. اگر نگاهی گذرا به یک هواساز داشته باشید ، ممکن است از نزدیک شبیه یک کوره باشد. کنترل کننده های هوا می توانند با یک سیستم تهویه مطبوع کار کنند و حاوی کویل داخلی است که برای خنک کردن و گرم کردن خانه شما بسته به نوع سیستم با آن کار می کند.

 

هواساز در مقابل پمپ حرارتی


دقیقاً مانند یک هواساز می تواند با یک AC کار کند ، یک هواساز به عنوان تیمی با پمپ حرارتی شما کار می کند. از پمپ های حرارتی به جای تولید آن برای کنترل راحتی شما استفاده می شود و هواساز در حرکت همه هوای گرم یا خنک شده کمک می کند.

 

هواساز در مقابل دمنده


هواسازها دمنده نیستند. این بعضی از مشتریان ما را بهم می زند ، اما چندان پیچیده نیست و ما خوشحالیم که تفاوت را توضیح می دهیم. یک دستگاه هواساز شامل دمنده و چندین مؤلفه دیگر در این واحد است. ممکن است در هواساز دارای دمپر ، فیلتر ، محفظه مخلوط کردن و موارد دیگر باشید. دمنده فقط یک قسمت از یک کل بزرگتر است.

 

مواردی را که باید در مورد هواساز ها بدانید این است: اگر به دنبال کوره معمولی یا تهویه مطبوع هستید ، احتمالاً هرگز نیازی به دانستن یک سیستم هواساز ندارید زیرا این احتمال وجود دارد که نیازی به آن نداشته باشید. با این حال ، اگر شما در حال پمپ حرارتی برقی هستید ، دانستن این که یک هواساز احتمالاً جزئی از سیستم HVAC منزل شما باشد ، مفید است.

 

هواساز در مقابل کوره


هواسازها و کوره های هوا اغلب با هم پیدا نمی شوند. اگر کوره ای دارید احتمالاً نیازی به فکر کردن در مورد یک هواساز نیست. هواسازها تمایل دارند که با پمپ های حرارتی جفت شوند و به مدیریت جریان هوا در داخل ساختمان کمک می کنند. بعضی از مدل ها همچنین قطعات گرمایش و سرمایش ثانویه را برای کمک به پمپ حرارتی فراهم می کنند. یک کوره روی یک مفهوم متفاوت کار می کند. در کوره ها به جای هواساز ، دمنده هایی وجود دارد که هوای گرم شده را به داخل تهویه شما منتقل کرده و از طریق منزل شما پراکنده می شوند. از آنجا که کوره ها دارای محفظه احتراق هستند و گرما ایجاد می کنند ، بعضی از قسمت هایی را که در یک دستگاه هواساز معمولی پیدا می کنید ندارند.

 

تهویه هوا


تهویه هوا حاوی کندانسور است و به طور سنتی در خارج از خانه تنظیم می شود. یکی از رایج ترین سردرگمی ها با سیستم های تهویه هوا این است که آنها هوا موجود را در خانه شما خنک می کنند. سیستم های تهویه مطبوع در واقع گرما را از داخل منزل شما از طریق تعداد زیادی قطعه از سیستم شما بیرون می آورند و آن را بیرون می ریزند. از بین بردن گرما همان چیزی است که باعث می شود هوا احساس خنک کند ، نه افزودن هوای سرد.

هوای گرم داخل منزل شما از طریق مجاری برگشتی وارد سیستم می شود و سپس از یک کویل مبرد عبور کنید. با گرم شدن هوا در سیم پیچ سرد ، گرما از بین می رود. خطوط مبرد سپس گرما را در بیرون حمل می کنند. اکنون شما از هوای خنک و راحت داخلی برخوردار هستید که می توانید در گرمترین روزها از آن لذت ببرید. و این تقریباً همین است مطمئناً تجهیزات پیچیده تر از آن هستند ، اما این فرآیند به راحتی قابل تجزیه و درک است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت هواساز ، کسب اطلاع از شرایط هواساز و هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز


هواساز هواساز ,سیستم ,تهویه ,کوره ,مطبوع ,حرارتی ,تهویه مطبوع ,سیستم تهویه ,وجود دارد ,دستگاه هواساز ,داخل منزل ,سیستم تهویه مطبوع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sabtebazargan فیلم زاده | فیلم | سریال | آهنگ ادبی تابستون فروشگاه پرستار ایران دانلود فیلم 4 با لینک مستقیم Lala tuan. دیجی‌کالا